Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

banner_121478.png

Lenderová, M.: Jaké bylo 19. století?
Kaylor, M. M.: “Backward I See”: Hopkins’s Inverse in Verse: A Lecture
Mánek, B.: Česká recepce poezie G. M. Hopkinse
Studený, J.: Postmoderní čtení Slavíka a růže. Variace na wildeovské téma
Ráčková, P.: Nemesis i Ifigeneia: Motiv antické Kory v Hardyho románu Tess z d’Urbervillů
Bubíková, Š.: Thomas Hardy a Teréza Nováková: Moderní motivy v klasickém románu
Zderadičková, O.: Charles Rennie Mackintosh a srovnání některých rysů české a skotské secese
Čáňová, Š.: Několik poznámek k vlivu lingvistických škol na teorii osvojování jazyka
Píšová, M.: Příprava učitelů: umění nebo řemeslo?
Jiránek, T.: Nacionalismus jako dědictví 19. století
Oates-Indruchová, L.: Tradice, ideologie a teorie tělesné kultury
Sunardi, T.: Ariosofie jako základ moderního rasismu a xenofobie
Bubík, T.: Kořeny a perspektivy liberalismu 19. století
Šalanda, B.: K vývoji humanitních oborů v Čechách na konci 19. století
Štampach, I.: Katolický modernismus a jeho návraty ve 20. století