Rozvoj profesní připravenosti studentů učitelství anglického jazyka
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Období realizace: 01.08.17 - 31.12.17
Pracoviště:
Fakulta filozofická - Katedra anglistiky a amerikanistiky
Hlavní řešitel: Reimannová IrenaSpoluřešitelé: Zitková Helena | Černá Monika | Ježková Šárka
Popis:
Cílem projektu je zkvalitnění přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka pro ZŠ, zde budoucích učitelů anglického jazyka vzdělávaných v rámci bakalářského a navazujícího magisterského studia, a to jednak prostřednictvím navýšení kontaktů s prostředím reálné praxe (rozšíření pedagogické praxe, náslechů, realizace mikrovyučování, realizace vybraných kursů za účasti odborníků z praxe, sdílení zkušeností) a také doplněním obsahu vysokoškolské přípravy o trénink situací z praxe. Důraz je v duchu modelu učitele jako reflektivního praktika kladen na propojování teorie s praxí, tj. na prohlubování didaktických dovedností a znalostí obsahu studentů učitelství anglického jazyka.
Cílem projektu je zkvalitnění přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka pro ZŠ, zde budoucích učitelů anglického jazyka vzdělávaných v rámci bakalářského a navazujícího magisterského studia, a to jednak prostřednictvím navýšení kontaktů s prostředím reálné praxe (rozšíření pedagogické praxe, náslechů, realizace mikrovyučování, realizace vybraných kursů za účasti odborníků z praxe, sdílení zkušeností) a také doplněním obsahu vysokoškolské přípravy o trénink situací z praxe. Důraz je v duchu modelu učitele jako reflektivního praktika kladen na propojování teorie s praxí, tj. na prohlubování didaktických dovedností a znalostí obsahu studentů učitelství anglického jazyka.