Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

User picture
  • irena.reimannova@upce.cz
  • 466 036 734, 466 036 222, 607 136 964
  • Fakulta filozofická

    Proděkan pro vzdělávání FF (12000)

    Proděkan

    Fakulta filozofická

    Katedra anglistiky a amerikanistiky (10110)

    Odborný asistent
  • Výuka, rozvrh, termíny
  • Odborný profil
  • Publikace
  • Projekty

Výuka

KAA/BBCSE (2023) - - - SE
KAA/BOBAN (2023) G - - SE
KAA/BPINF (2023) G - - SE
KAA/BRIKK (2023) G - - -
KAA/BUOD (2023) - - - SE
KAA/BVKPD (2023) G - - -
KAA/MDID1 (2023) - - - SE
KAA/MDISE (2023) - - - SE
KAA/MITAJ (2023) G - - SE
KAA/MOBD (2023) - - - SE
KAA/MUMV (2023) G PR - SE
KAA/MUPX1 (2023) - - CV -
KAA/MVKOD (2023) - PR - SE
KAA/OBAN (2023) G - - -

Rozvrh

09. 05. 2024
08:00-12:00 EA / 14012 KAAMUPX1 12
10. 05. 2024
08:30-10:30 EB / 01009 KAABOBAN 8

Termíny

10. 05. 2024
08:30 - 10:00 EA / 12032 KAA BOBAN 7
14. 05. 2024
13:00 - 15:30 EB / 01011 KAA BPINF 4
17. 05. 2024
12:00 - 13:00 EB / 01011 KAA BPINF 3
23. 05. 2024
09:00 - 11:00 EB / 01011 KAA BPINF 6
11. 06. 2024
08:00 - 15:00 EA / 13033 KAA MUPX1 12
10:00 - 12:00 EB / 01011 KAA BPINF 6

Vzdělání a akademická kvalifikace

Titul
Ph.D.
Rok
2008
Obor
Pedagogika
Škola
Univerzita Palackého v Olomouci
Název práce
Využití informačních technologií ve výuce odborného anglického jazyka: Blended learning v cizojazyčném vyučování
Titul
Mgr.
Rok
1999
Obor
Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - angličtina
Škola
Univerzita Pardubice
Název práce
Psaní, důležitá součást vyučování angličtiny jako cizího jazyka

Přehled zaměstnání

Od (rok)
2000
Zastávaná pozice
odborný asistent
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice
Od (rok)
1997
Do (rok)
2000
Zastávaná pozice
vedoucí pobočky Pardubice
Zaměstnavatel
Překladatelský servis skřivánek, s.r.o.

Publikace

ČERNÁ, M. - REIMANNOVÁ, I. Mentors’ perceptions of supervising student English language teachers during one-year clinical practice. In To Be or Not to Be a Great Educator, 2022 : Proceedings of ATEE Annual Conference. Riga: University of Latvia, 2023. s. 494-512 s. ISBN 978-9934-36-019-0.
REIMANNOVÁ, I. The formation and evolution of student English language teachers’ professional identity. In Pushing the Boundaries : Enhancing Non-Native Learners' Communicative Competence. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2022. 17 s. ISBN: 978-80-7560-425-5.
SPILKOVÁ, V. - REIMANNOVÁ, I. Intervence české vzdělávací politiky ve vztahu k výzkumně doloženým poznatkům a doporučením: případ požadavků na kvalifikaci učitele Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2021, vol. 71, no. 3, s. 351-376. ISSN: 0031-3815.
REIMANNOVÁ, I. Examining grammatical knowledge of English language student teachers Hradec Králové Journal of Anglophone Studies, 2019, vol. 6, no. 2, s. 94-105. ISSN: 2336-3347.
REIMANNOVÁ, I. Integrating Mahara Eportfolio in the Curriculum of English Language Teacher Education Study Programme. In Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education (DisCo) 2018. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2018. s. 335-342 s. ISBN 978-80-86302-83-6.
REIMANNOVÁ, I. - HUSCHOVÁ, P. Academic writing: modal verbs in the role of hedges. In Learner Corpora and English Acquisition. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. 10 s. ISBN: 978-80-7395-946-3.
REIMANNOVÁ, I. Blended learning kurz Prezentační dovednosti pro učitele. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. s. 44-50 s. ISBN 978-80-7435-615-5.
REIMANNOVÁ, I. Pre-service English Language Teachers' Perceptions and Development of TPACK in the ICT-Integrated Course of Presentation Skills. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. s. 143-149 s. ISBN 978-80-7435-615-5.
REIMANNOVÁ, I. - POSPÍŠILOVÁ, L. Virtual English Student Teacher. In Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe. Münster: LIT Verlag, 2013. s. 419-428 s. ISBN 978-3-643-50505-7.
POSPÍŠILOVÁ, L. - REIMANNOVÁ, I. Osobní učební prostředí českých a finských studentů. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2013. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013. s. 125-130 s. ISBN 978-80-7435-327-7.
REIMANNOVÁ, I. Vývojové trendy v pojetí role učitele při integrování ICT do výuky anglického jazyka. In Kvalita ve vzdělávání: sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2012. s. 675-682 s. ISBN 978-80-7290-620-8.
REIMANNOVÁ, I. Blended learning ve výuce obchodní angličtiny. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011. 156 s. ISBN: 978-80-7395-347-8.
REIMANNOVÁ, I. Role anglického jazyka v evropském kontextu cizojazyčné výuky.. In Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008 - sborník příspěvků z konference. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. s. neuvedeny s. ISBN 978-80-7318-768-2.
REIMANNOVÁ, I. Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.. In Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. s. 371-382 s. ISBN 978-80-7041-287-9.
REIMANNOVÁ, I. Using CMS Moodle in Full-Time Studies. In ELT Signposts 2005. Brno: Masaryk University Brno, 2005. s. 44-48 s. ISBN 80-210-3760-1.
REIMANNOVÁ, I. Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.. Olomouc: VOTOBIA, 2005. s. 93-96 s. ISBN 80-7220-246-4.
REIMANNOVÁ, I. Vymezení pojmu e-learning. In Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS. Praha: Univerzita Karlova, 2005. s. 321-324 s. ISBN 80-7290-226-1.
REMEŠOVÁ, P. - REIMANNOVÁ, I. Register Teaching in a Communicative Way. In Learning Together. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. s. 87-91 s. ISBN 80-7194-724-5.
REIMANNOVÁ, I. E-Learning ve výuce cizího odborného jazyka. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II.. Olomouc: Votobia Praha, 2004. s. nestránkováno s. ISBN 80-7220-201-4.

Projekty

Podpora motivace a rozvoj profesních kompetencí budoucích pedagogických pracovníků
01.08.19 - 31.12.19
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Integrování mikrovyučování a moderních výukových prvků do předmětu Pragmatika
01.01.19 - 30.11.19
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Podpora profesní připravenosti budoucích pedagogických pracovníků
01.08.18 - 31.12.18
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Rozvoj profesní připravenosti studentů učitelství anglického jazyka
01.08.17 - 31.12.17
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.16 - 31.12.16
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Inovace předmětů profesních modulů AJSP a UČAJ: integrace digitálního portfolia Mahara do výuky
01.01.16 - 31.12.16
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.15 - 31.12.15
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.14 - 31.12.14
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Historie, současnost a vliv evropanizace na pedagogické myšlení v ČR (výzkum) a příprava materiálů pro realizaci cyklu přednášek "Vybrané kapitoly z dějin pedagogiky"
01.01.05 - 31.12.05
Program: Priorita č. 1
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel