Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

User picture
  • Výuka, rozvrh, termíny
  • Odborný profil
  • Publikace
  • Projekty

Výuka

KAA/BBCSE (2023) - - - SE
KAA/BOBAN (2023) G - - SE
KAA/BPINF (2023) G - - SE
KAA/BRIKK (2023) G - - -
KAA/BUOD (2023) - - - SE
KAA/BVKPD (2023) G - - -
KAA/MDID1 (2023) - - - SE
KAA/MDISE (2023) - - - SE
KAA/MITAJ (2023) G - - SE
KAA/MOBD (2023) - - - SE
KAA/MUMV (2023) G PR - SE
KAA/MUPX1 (2023) - - CV -
KAA/MVKOD (2023) - PR - SE
KAA/OBAN (2023) G - - -

Rozvrh

24. 09. 2024
08:00-09:00 EA / 13022 KAAMOBD 0
09:00-11:00 EA / 13025 KAABBCSE 0
16:00-17:00 EB / 01012 KAAMUMV 0
17:00-18:00 EB / 01012 KAAMUMV 0
25. 09. 2024
11:00-12:00 EA / 13032 KAAMUPX2 0
12:00-13:00 EA / 13022 KAABUOD 0

Termíny

Vzdělání a akademická kvalifikace

Titul
Ph.D.
Rok
2008
Obor
Pedagogika, se zaměřením na anglický jazyk
Škola
Univerzita Palackého v Olomouci
Název práce
Využití informačních technologií ve výuce odborného anglického jazyka: Blended learning v cizojazyčném vyučování
Titul
Mgr.
Rok
1999
Obor
Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - angličtina
Škola
Univerzita Pardubice
Název práce
Psaní, důležitá součást vyučování angličtiny jako cizího jazyka

Přehled zaměstnání

Od (rok)
2000
Zastávaná pozice
odborný asistent
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice
Od (rok)
1997
Do (rok)
2000
Zastávaná pozice
vedoucí pobočky Pardubice
Zaměstnavatel
Překladatelský servis skřivánek, s.r.o.

Publikace

ČERNÁ, M. - REIMANNOVÁ, I. Mentors’ perceptions of supervising student English language teachers during one-year clinical practice. In To Be or Not to Be a Great Educator, 2022 : Proceedings of ATEE Annual Conference. Riga: University of Latvia, 2023. s. 494-512 s. ISBN 978-9934-36-019-0.
REIMANNOVÁ, I. The formation and evolution of student English language teachers’ professional identity. In Pushing the Boundaries : Enhancing Non-Native Learners' Communicative Competence. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2022. 17 s. ISBN: 978-80-7560-425-5.
SPILKOVÁ, V. - REIMANNOVÁ, I. Intervence české vzdělávací politiky ve vztahu k výzkumně doloženým poznatkům a doporučením: případ požadavků na kvalifikaci učitele Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2021, vol. 71, no. 3, s. 351-376. ISSN: 0031-3815.
REIMANNOVÁ, I. Examining grammatical knowledge of English language student teachers Hradec Králové Journal of Anglophone Studies, 2019, vol. 6, no. 2, s. 94-105. ISSN: 2336-3347.
REIMANNOVÁ, I. Integrating Mahara Eportfolio in the Curriculum of English Language Teacher Education Study Programme. In Overcoming the Challenges and Barriers in Open Education (DisCo) 2018. Praha: Centrum pro studium vysokého školství, 2018. s. 335-342 s. ISBN 978-80-86302-83-6.
REIMANNOVÁ, I. - HUSCHOVÁ, P. Academic writing: modal verbs in the role of hedges. In Learner Corpora and English Acquisition. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. 10 s. ISBN: 978-80-7395-946-3.
REIMANNOVÁ, I. Blended learning kurz Prezentační dovednosti pro učitele. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. s. 44-50 s. ISBN 978-80-7435-615-5.
REIMANNOVÁ, I. Pre-service English Language Teachers' Perceptions and Development of TPACK in the ICT-Integrated Course of Presentation Skills. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. s. 143-149 s. ISBN 978-80-7435-615-5.
REIMANNOVÁ, I. - POSPÍŠILOVÁ, L. Virtual English Student Teacher. In Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe. Münster: LIT Verlag, 2013. s. 419-428 s. ISBN 978-3-643-50505-7.
POSPÍŠILOVÁ, L. - REIMANNOVÁ, I. Osobní učební prostředí českých a finských studentů. In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2013. Hradec Králové: Gaudeamus, 2013. s. 125-130 s. ISBN 978-80-7435-327-7.
REIMANNOVÁ, I. Vývojové trendy v pojetí role učitele při integrování ICT do výuky anglického jazyka. In Kvalita ve vzdělávání: sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2012. s. 675-682 s. ISBN 978-80-7290-620-8.
REIMANNOVÁ, I. Blended learning ve výuce obchodní angličtiny. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011. 156 s. ISBN: 978-80-7395-347-8.
REIMANNOVÁ, I. Role anglického jazyka v evropském kontextu cizojazyčné výuky.. In Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008 - sborník příspěvků z konference. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. s. neuvedeny s. ISBN 978-80-7318-768-2.
REIMANNOVÁ, I. Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.. In Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008. s. 371-382 s. ISBN 978-80-7041-287-9.
REIMANNOVÁ, I. Using CMS Moodle in Full-Time Studies. In ELT Signposts 2005. Brno: Masaryk University Brno, 2005. s. 44-48 s. ISBN 80-210-3760-1.
REIMANNOVÁ, I. Využití Moodle ve výuce odborného anglického jazyka. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III.. Olomouc: VOTOBIA, 2005. s. 93-96 s. ISBN 80-7220-246-4.
REIMANNOVÁ, I. Vymezení pojmu e-learning. In Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS. Praha: Univerzita Karlova, 2005. s. 321-324 s. ISBN 80-7290-226-1.
REMEŠOVÁ, P. - REIMANNOVÁ, I. Register Teaching in a Communicative Way. In Learning Together. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004. s. 87-91 s. ISBN 80-7194-724-5.
REIMANNOVÁ, I. E-Learning ve výuce cizího odborného jazyka. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II.. Olomouc: Votobia Praha, 2004. s. nestránkováno s. ISBN 80-7220-201-4.

Projekty

Podpora motivace a rozvoj profesních kompetencí budoucích pedagogických pracovníků
01.08.19 - 31.12.19
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Integrování mikrovyučování a moderních výukových prvků do předmětu Pragmatika
01.01.19 - 30.11.19
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Podpora profesní připravenosti budoucích pedagogických pracovníků
01.08.18 - 31.12.18
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Rozvoj profesní připravenosti studentů učitelství anglického jazyka
01.08.17 - 31.12.17
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.16 - 31.12.16
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Inovace předmětů profesních modulů AJSP a UČAJ: integrace digitálního portfolia Mahara do výuky
01.01.16 - 31.12.16
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.15 - 31.12.15
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
01.09.14 - 31.12.14
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Historie, současnost a vliv evropanizace na pedagogické myšlení v ČR (výzkum) a příprava materiálů pro realizaci cyklu přednášek "Vybrané kapitoly z dějin pedagogiky"
01.01.05 - 31.12.05
Program: Priorita č. 1
Poskytovatel: Univerzita Pardubice
Pozice na projektu: Hlavní řešitel