Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia
Rok: 2023
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Srovnávací studie inkluzivního vzdělávání v České republice a v Arménské republice Kolektivní srovnávací studie Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia je jedním ze stěžejních výstupů, které Katedra věd o výchově Fakulty filozofické Univerzity Pardubice realizovala v rámci projektu ERASMUS+ KA107_VÝZVA 2019. Cílem srovnávací studie bylo zmapovat současný stav a identifikovat problémy v oblasti inkluzivní speciální pedagogiky a inkluzivního vzdělávání v Republice Arménie a České republice napříč věkovými kategoriemi od inkluzivní charakteristiky včasné intervence/ rané péče po inkluzivní terciární vzdělávání. Arménská republika; Česká republika; inkluzivní pedagogika; inkluzivní vzdělávání; srovnávací studie; věkové kategorie
eng Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia The collective comparative study Comparative study on inclusive education in the Czech Republic and in the Republic of Armenia is one of the key outputs that the Department of Educational Sciences of the Faculty of Arts of the University of Pardubice implemented within the ERASMUS+ project KA107_VÝZVA 2019. The aim of the comparative study was to map the current situation and identify problems in the field of inclusive special education and inclusive education in the Republic of Armenia and the Czech Republic across age categories from inclusive characteristics of early intervention/early intervention to inclusive tertiary education. Republic of Armenia; Czech Republic; inclusive pedagogy; inclusive education; comparative studies; age categories