PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
- marcela.ehlova@upce.cz
-
Fakulta filozofická
Odborný asistent -
Konzultační hodinyPondělí: 11:00-12:00
termín po předchozí dohodě emailem
- Výuka, rozvrh, termíny
- Odborný profil
- Publikace
- Projekty
Výuka
KVV/BMETV (2024) | G PR - SE | |
KVV/BSBCP (2024) | - - - SE | |
KVV/BSKMA (2024) | G - - SE | |
KVV/MDETI (2024) | G - - SE | |
KVV/METOP (2024) | G PR - SE | |
KVV/MEXK (2024) | G - - - | |
KVV/MHRA (2024) | - PR - - | |
KVV/MPDIP (2024) | - - - SE | |
KVV/MSKM (2024) | G - - SE | |
KVV/MVM1 (2024) | G PR - SE |
Rozvrh
10. 02. 2025 | ||||
08:00-09:00 | EA / 01037 | KVV | METOP | 0 |
09:00-10:00 | EA / 01037 | KVV | METOP | 0 |
10:00-11:00 | EB / 01019 | KVV | METOP | 0 |
11:00-13:00 | EA / 01038 | KVV | MSKM | 0 |
13:00-15:00 | EA / 11022 | KVV | MDETI | 0 |
12. 02. 2025 | ||||
08:00-10:00 | EA / 01037 | KVV | BSKMA | 0 |
Termíny
03. 01. 2025 | ||||
12:00 - 13:00 | G / 09018 | KVV | MPDIP | 2 |
12:00 - 13:00 | G / 09018 | KVV | BSBCP | 4 |
06. 01. 2025 | ||||
08:45 - 09:15 | EB / E2 | KVV | BMETV | 41 |
09:15 - 10:00 | EB / E2 | KVV | MVM1 | 35 |
Vzdělání a akademická kvalifikace
Titul
PhDr.
Rok
2009
Obor
pedagogika
Škola
Univerzita Palackého Olomouc
Název práce
Vliv Montessori koncepce na sociální klima školní třídy
Titul
Mgr.
Rok
2008
Obor
sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Škola
Univerzita Hradec Králové
Název práce
Alternativní přístupy ve vzdělávání, pedagogická koncepce M. Montessori
Titul
Ph.D.
Rok
2014
Obor
Pedagogika
Škola
Univerzita Palackého Olomouc
Název práce
Současné pojetí výchovného poradenství na středních školách
Přehled zaměstnání
Od (rok)
1994
Do (rok)
2010
Zastávaná pozice
učitel, výchovný poradce
Zaměstnavatel
SOŠ a SOU Pardubice - Poděbradská
Od (rok)
2010
Do (rok)
2014
Zastávaná pozice
asistent
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice
Od (rok)
2014
Do (rok)
2024
Zastávaná pozice
odborný asistent
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice
Publikace
ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - MYSLIVEC, J. - EHLOVÁ, M. - SYCHROVÁ, A. - ĎATKO, I. - HÁJKOVÁ, L. Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2023. 119 s. ISBN: 978-80-7560-493-4. | |
ŠKOVIERA, A. - EHLOVÁ, M. Counselling system and diagnostics in the Czech Republic. In Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2023. 10 s. ISBN: 978-80-7560-493-4. | |
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - KŘIŠŤÁLOVÁ, J. - ĎATKO, I. Závěrečná evaluační zpráva. Inovativní přístupy k podpoře ohrožených rodin s dětmi v Pardubickém kraji. 1. 86 s. | |
EHLOVÁ, M. School Counselling System In The Czech Republic Armenian Journal of Special Education, 2022, vol. 5, no. 1, s. 17-33. ISSN: 2579-2881. | |
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - ĎATKO, I. Průběžná evaluační zpráva. Inovativní přístupy k podpoře ohrožených rodin s dětmi v Pardubickém kraji. 1. 41 s. | |
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - KŘIŠŤÁLOVÁ, J. - ĎATKO, I. Analýza výchozího stavu na OSPOD. 1. 50 s. | |
EHLOVÁ, M. Aplikovaná behaviorální terapie (ABA). Cesta k pochopení projevů a reakcí dětí s PAS. In Expresívne terapie vo vedách o človeku 2018. Ružomberok: Vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberoku, 2018. s. 7-15 s. ISBN 978-80-561-0563-4. | |
ŠÁNDOROVÁ, Z. - EHLOVÁ, M. Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok, 2017, vol. 16, no. 5, s. 99-105. ISSN: 1336-2232. | |
ŠÁNDOROVÁ, Z. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. Rovné příležitosti v oblasti inkluzivního vzdělávání, podpora studentů se specifickými potřebami v České republice a příklad dobré praxe Univerzity Pardubice Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích : aktuální trendy v pedagogicko-psychologické diagnostice a poradenství v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání, 2017, vol. 1, no. 1, s. 5-19. ISSN: 2570-7612. | |
EHLOVÁ, M. Přínos a možnosti spolupráce mezi školou a rodinou. In Problematika rodiny v resocializačním kontextu. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017. 17 s. ISBN: 978-80-7560-036-3. | |
ŠÁNDOROVÁ, Z. - EHLOVÁ, M. Využití nejen expresivních terapií v konceptu rané péče v České republice. In Expresívne terapie vo vedách o človeku 2017 : kooperácia rodín a inštitúcií v starostlivosti o klienta. Ružomberok: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity, 2017. s. 142-152 s. ISBN 978-80-561-0473-6. | |
EHLOVÁ, M. Školní poradenské služby na středních školách poskytované výchovnými poradci. Empirická studie. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2016, vol. 66, no. 5, s. 570-591. ISSN: 0031-3815. | |
EHLOVÁ, M. Výchovné poradenství na středních školách v kontextu současnosti. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2016. 248 s. ISBN: 978-80-7395-991-3. | |
EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. Analýza podmínek pro činnost výchovných poradců na SŠ. In Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství X. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2015. s. 206-216 s. ISBN 978-80-7395-921-0. | |
EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. Faktory ovlivňující práci výchovných poradců na středních školách – Vícerozměrná analýza. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. s. 1222-1229 s. ISBN 978-80-87952-12-2. | |
EHLOVÁ, M. Sociálně znevýhodněný v péči školního poradenského pracoviště. In Sociální vyloučení v resocializačním kontextu. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2012. 9 s. ISBN: 978-80-7395-432-1. |
Projekty
Inovace předmětu Speciální pedagogika o referenční pole léčebné pedagogiky
01.01.20 - 30.11.20
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
01.01.20 - 30.11.20
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
Podpora motivace a rozvoj profesních kompetencí budoucích pedagogických pracovníků
01.08.19 - 31.12.19
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
01.08.19 - 31.12.19
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
Podpora profesní připravenosti budoucích pedagogických pracovníků
01.08.18 - 31.12.18
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
01.08.18 - 31.12.18
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
Inovace předmětů speciální pedagogika (SPPG), etopedie (ETOP), Rozvoj sociálních dovedností (ROSOD) se zaměřením na rozvoj verbálních a neverbálních komunikačních dovedností při komunikaci se specifickým klientem.
01.01.17 - 31.12.17
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel
01.01.17 - 31.12.17
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel