Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Mgr. Lucie Hájková

User picture
  • lucie.hajkova@upce.cz
  • 466 036 635
  • Fakulta filozofická

    Katedra věd o výchově (10140)

    Asistent
  • Konzultační hodiny
    Úterý: 9:00-10:00
  • Výuka, rozvrh, termíny
  • Odborný profil
  • Publikace
  • Projekty

Výuka

KVV/BAPN1 (2024) G - - -
KVV/BAPN2 (2024) G - - -
KVV/BAPN3 (2024) G - - -
KVV/BPROJ (2024) G - - SE
KVV/BSBCP (2024) - - - SE
KVV/MKPG (2024) G - - -
KVV/MMS1 (2024) - - - SE
KVV/MMULE (2024) G - - -
KVV/MPDIP (2024) - - - SE
KVV/MPEP (2024) - PR - -
KVV/MPRX1 (2024) G - CV SE
KVV/MPRX2 (2024) G - - -
KVV/MPRX3 (2024) G - CV SE

Rozvrh

26. 11. 2024
08:00-09:00EA / 01038KVVMPEP34
10:00-11:00EB / 01009KVVMPRX117
27. 11. 2024
08:00-09:00EA / 10025KVVMPRX316
09:00-10:00EA / 10025KVVMPRX313
10:30-12:00EB / 01018KVVMMS134
28. 11. 2024
08:00-10:00EA / 01037KVVBPROJ35

Termíny

Vzdělání a akademická kvalifikace

Titul
Mgr.
Rok
2010
Obor
Evropská kulturní studia
Škola
Západočeská univerzita v Plzni

Přehled zaměstnání

Od (rok)
2013
Zastávaná pozice
asistent
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice, FF, Katedra věd o výchově
Od (rok)
2011
Do (rok)
2013
Zastávaná pozice
externí vyučující
Zaměstnavatel
Univerzita Pardubice, FF, Katedra věd o výchově

Studijní a pracovní pobyt

Instituce
Comenius University in Bratislava
Rok
2015
Délka pobytu
1 měsíc
Účel pobytu
teaching
Země
Polsko
Instituce
University of Silesia – Katowice
Rok
2018
Délka pobytu
1 měsíc
Účel pobytu
teaching and training
Město
Yerevan
Instituce
Khachatur Abovyan Armenian State Pedagogical University
Rok
2023
Účel pobytu
teaching and training
Země
Polsko
Město
Cieszyn
Instituce
University of Silesia – Katowice
Rok
2024
Účel pobytu
teaching and training

Publikace

ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - MYSLIVEC, J. - EHLOVÁ, M. - SYCHROVÁ, A. - ĎATKO, I. - HÁJKOVÁ, L. Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2023. 119 s. ISBN: 978-80-7560-493-4.
ŠÁNDOROVÁ, Z. - HÁJKOVÁ, L. Early intervention for children with disabilities in the Czech Republic: legislation and reality in practice. In Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2023. 17 s. ISBN: 978-80-7560-493-4.
ŠÁNDOROVÁ, Z. - HÁJKOVÁ, L. - KARAPETYAN, S. - MARUQYAN, V. Comparative analysis of the situation in the Republic of Armenia and the Czech Republic. In Comparative study on Inclusive Education in the Czech Republic and the Republic of Armenia. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2023. 4 s. ISBN: 978-80-7560-493-4.
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - KŘIŠŤÁLOVÁ, J. - ĎATKO, I. Závěrečná evaluační zpráva. Inovativní přístupy k podpoře ohrožených rodin s dětmi v Pardubickém kraji. 1. 86 s.
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - ĎATKO, I. Průběžná evaluační zpráva. Inovativní přístupy k podpoře ohrožených rodin s dětmi v Pardubickém kraji. 1. 41 s.
SYCHROVÁ, A. - EHLOVÁ, M. - MYSLIVEC, J. - HÁJKOVÁ, L. - ŠÁNDOROVÁ, Z. - RÝDL, K. - ŠKOVIERA, A. - KŘIŠŤÁLOVÁ, J. - ĎATKO, I. Analýza výchozího stavu na OSPOD. 1. 50 s.
HÁJKOVÁ, L. Česká škola pohledem žáků s odlišným mateřským jazykem. In Škola a její křižovatky. 1. vyd. Brno: Česká pedagogická společnost, 2017. 14 s. ISBN: 978-80-905245-7-6.
HÁJKOVÁ, L. Multikulturní výchova jako integrační činitel žáků s odlišným mateřským jazykem. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. s. 1140-1149 s. ISBN 978-80-87952-12-2.
HÁJKOVÁ, L. Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému. In Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů - QUAERE2015. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. s. 882-889 s. ISBN 978-80-87952-10-8.
HÁJKOVÁ, L. Děti cizinců v ústavní péči. In Ústavní péče v resocializačním kontextu. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. 17 s. ISBN: 978-80-7395-756-8.
HÁJKOVÁ, L. Asistent pedagoga – podpora žáků s odlišným mateřským jazykem. In Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2014. s. 1774-1780 s. ISBN 978-80-87952-07-8.

Projekty

Podpora motivace a rozvoj profesních kompetencí budoucích pedagogických pracovníků
01.08.19 - 31.12.19
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Podpora profesní připravenosti budoucích pedagogických pracovníků
01.08.18 - 31.12.18
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Spoluřešitel

Inovace předmětů Praxe a Aplikační intervence
01.01.18 - 31.12.18
Program: Interní rozvojová soutěž
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Pozice na projektu: Hlavní řešitel