Student - mentor - tutor: prohloubení spolupráce s praxí
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Ukazatel F (Fond vzdělávací politiky)
Období realizace: 01.09.14 - 31.12.14
Pracoviště:
Fakulta filozofická - Katedra anglistiky a amerikanistiky
Hlavní řešitel: Zitková HelenaSpoluřešitelé: Reimannová Irena | Černá Monika
Popis:
Cílem tříletého projektu je zkvalitnění přípravného strukturovaného vzdělávání učitelů anglického jazyka pro ZŠ, zde budoucích učitelů anglického jazyka vzdělávaných v rámci bakalářského a navazujícího magisterského studia, prostřednictvím navýšení kontaktů s prostředím reálné praxe (rozšíření pedagogické praxe, realizace mikrovyučování ve škole, realizace vybraných kursů za účasti odborníků z praxe, zadávání a vedení kvalifikačních prací ve spolupráci s učiteli, sdílení zkušeností). Hlavní důraz je v duchu modelu učitele jako reflektivního praktika kladen na propojování teorie s praxí, tj. na prohlubování didaktických dovedností studentů učitelství anglického jazyka.
Cílem tříletého projektu je zkvalitnění přípravného strukturovaného vzdělávání učitelů anglického jazyka pro ZŠ, zde budoucích učitelů anglického jazyka vzdělávaných v rámci bakalářského a navazujícího magisterského studia, prostřednictvím navýšení kontaktů s prostředím reálné praxe (rozšíření pedagogické praxe, realizace mikrovyučování ve škole, realizace vybraných kursů za účasti odborníků z praxe, zadávání a vedení kvalifikačních prací ve spolupráci s učiteli, sdílení zkušeností). Hlavní důraz je v duchu modelu učitele jako reflektivního praktika kladen na propojování teorie s praxí, tj. na prohlubování didaktických dovedností studentů učitelství anglického jazyka.