Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Pojetí výuky očima studentů učitelství AJ: sebehodnocení v hlavní roli
Rok: 2024
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Pojetí výuky očima studentů učitelství AJ: sebehodnocení v hlavní roli Příspěvek se zaměřuje na sebehodnocení studentů učitelství anglického jazyka na Filozofické fakultě Univerzity Pardubice. Hlavními tématy jsou sebehodnocení a jeho význam, učitelská praxe, příprava a podpora na univerzitě a nástroje sebereflexe. Diskutuje se o důležitosti sebehodnocení pro profesní rozvoj budoucích učitelů a popisuje se struktura a obsah učitelské praxe v jednotlivých ročnících studia, včetně počtu hodin a aktivit. Příspěvek také přehledně uvádí předměty a semináře, které podporují sebereflexi a rozvoj didaktických dovedností studentů. Různé metody a nástroje, které studenti používají k sebehodnocení, jako jsou reflektivní deníky, eseje, videozáznamy výuky a profesní portfolia, jsou rovněž zmíněny. Příspěvek zdůrazňuje, jak sebehodnocení prostřednictvím Kompetenčního profilu učitele AJ přispívá k rozvoji učitelských kompetencí a jaké otázky a výzvy s tímto procesem souvisejí. sebehodnocení; nástroje sebehodnocení; Kompetenční profil učitele AJ; student učitelství AJ; profesní rozvoj