Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze
Autoři: Spilková Vladimíra | Tomková Anna
Rok: 2019
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Orbis scholae
Strana od-do: 9-29
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Profesionalizace vzdělávání učitelů pro primární školu – možnosti a meze Cílem přehledové studie je reflektovat snahy o profesionalizaci vzdělávání učitelů primárních škol v České republice. To znamená na základě relevantních teoretických a výzkumných zdrojů posoudit jak silné stránky, tak limity, které se ukázaly při realizaci profesionalizačně zaměřené přípravy budoucích učitelů, a to v širším kontextu mezinárodních trendů v této oblasti. profesionalizace učitelství; učitel primární školy; profesionalizace vzdělávání učitelů; reflektivní přístup k vzdělávání učitelů; Boloňská deklarace
eng Professionalization of Teacher Education for Primary School − Options and Limits The aim of the review study is to reflect efforts to professionalize the education of primary school teachers in the Czech Republic. This means, on the basis of relevant theoretical and research resources, to assess both the strengths and the limits that have emerged in the realization of the professionally oriented preparation of future teachers in the wider context of international trends in this field. professionalization of teaching profession; primary school teacher; professionalization of teacher education; reflective approach to the teacher education; Bologna declaration