Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Podpora začínajících učitelů – Co mohou udělat učitelské fakulty pro dobrý profesní start a jaké základy by měly položit pro kvalitní celoživotní profesní rozvoj?
Rok: 2019
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Začínající učitel
Název nakladatele: Národní institut pro další vzdělávání
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 8-13
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Podpora začínajících učitelů – Co mohou udělat učitelské fakulty pro dobrý profesní start a jaké základy by měly položit pro kvalitní celoživotní profesní rozvoj? Text je zaměřen na reflexi různých možností podpory začínajících učitelů, především selektivními inovativními přístupy k přípravnému vzdělávání učitelů. Jádro studie spočívá v prezentaci konkrétních změn v pojetí, obsahu a procesech učení budoucích učitelů. začínající učitelé; podpora začínajících učitelů; přípravné vzdělávání učitelů
eng Support for novice teachers - What can Faculties of Education do for a good career start and what foundations should they lay for quality lifelong professional development? The text is focused on the reflection of different possibilities to support novice (beginning) teachers, mainly by selective innovative approaches to pre-service teacher education. The core of the study is to present concrete changes in the concept, content and learning processes of future teachers. novice teachers; support beginning teachers; pre-service teacher education