Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice
Rok: 2017
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok
Strana od-do: 99-105
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Expresivní terapie jako možnost inovace předmětu speciální pedagogika na Univerzitě Pardubice Pro realizaci plánovaného rozvoje studijních programů, vědecko-výzkumné činnosti Univerzity Pardubice a potřebné infrastruktury jsou využívány různé zdroje financování, zejména prostředky státního rozpočtu, rozvojové programy MŠMT i prostředky Strukturálních fondů EU. Institucionální rozvojový plán Univerzity Pardubice 2016 – 2018, jehož součástí je interní rozvojová soutěž (IRS), dal podnět v rámci tematického okruhu Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů ke zpracování projektu Inovace předmětu speciální pedagogika se zaměřením na terapeutické přístupy v kontextu (re)socializace cílových skupin speciální pedagogiky. Následující text je zaměřen na analýzu tohoto projektu – seznamuje s cíli, průběhem a samotnými výstupy včetně sebereflexe studentů. expresivní terapie; Univerzita Pardubice; Interní rozvojová soutěž IRS; speciální pedagogika
eng Expressive therapy as a possibility of innovation of the subject special education at the University of Pardubice For the realization of the planned development of study programmes, scientific-research activities of the University of Pardubice and the necessary infrastructure are used by the various sources of financing, in particular funds of the state budget, development programmes of the MINISTRY of education also funds the EU Structural funds. Institutional development plan of the University of Pardubice 2016 – 2018, part of which is an internal development competition (IRS), took the initiative in the framework of the thematic programme to Support the pedagogical work of academic staff and specialisation and innovation of study programmes at the level of the subjects/courses to the processing of the project Innovation of the subject special pedagogy with a focus on the therapeutic approaches in the context of (re)socialization of the target groups of special pedagogy. The following text is focused on the analysis of this project – acquainted with the objectives, the progress and the outcomes including self-reflection of students. Expressive therapy; The University Of Pardubice; The internal development contest the IRS; Special education