Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Multikulturní výchova jako integrační činitel žáků s odlišným mateřským jazykem
Autoři: Hájková Lucie
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015
Název nakladatele: MAGNANIMITAS
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 1140-1149
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Multikulturní výchova jako integrační činitel žáků s odlišným mateřským jazykem Příspěvek objasňuje vymezení pojmů multikulturní výchova a žák s odlišným mateřským jazykem. Na základě analýzy dostupných odborných textů domácích i zahraničních autorů podává ucelený obraz o nejdůležitějších specificích těchto žáků a vlivu multikulturní výchovy na vzdělávání a proces výuky. žák s odlišným mateřským jazykem; multikulturní výchova; školní vzdělávání
eng Multicultural Education as a Factor of Integration of Pupils with a Different Mother Tongue The paper clarifies the definitions of multicultural education and pupil with a different mother tongue. Based on the analysis of the available scientific texts of domestic and foreign authors gives a comprehensive picture of the most important specifics of these students and the impact of multicultural education at the education and learning process. pupil with a different mother tongue; multicultural education; school education