Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému
Autoři: Hájková Lucie
Rok: 2015
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Recenzovaný sborník příspěvků Interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů - QUAERE2015
Název nakladatele: MAGNANIMITAS
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 882-889
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Integrace žáků s odlišným mateřským jazykem do českého vzdělávacího systému Příspěvek je věnován žákům s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice, současným podmínkám a podpůrným opatřením, která jsou žákům nabízena. Podle nejnovějších statistik chodí na základní školy v České republice 16 477 žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich počet neustále narůstá a narůstat bude. Z tohoto důvodu je nutné, aby se integraci těchto žáků začaly postupně věnovat všechny školy v České republice. Pozornost je věnována principům vzdělávací politiky ve vztahu k žákům s odlišným mateřským jazykem a jejich praktické aplikaci na základních školách. žáci s odlišným mateřským jazykem; základní škola; podpůrná opatření
eng Integration of Pupils with Different Mother Tongue into the Czech Educational System The paper is devoted to pupils with a different mother tongue at primary schools in the Czech Republic, current conditions and the support measures, which are offered. According to the latest statistics, around 16 477 pupils with a different mother tongue attend the primary schools in the Czech Republic and their number is constantly growing and will grow. For this reason, it is necessary that the integration of these pupils have begun to devote all schools in the Czech Republic. Attention is paid to the principles of educational policy in relation to pupils with a different mother tongue and their practical application at schools. pupils with different mother tongue; primary school; support measures