Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Blended learning kurz Prezentační dovednosti pro učitele
Rok: 2015
Druh publikace: ostatní - článek ve sborníku
Název zdroje: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2015
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 44-50
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Blended learning kurz Prezentační dovednosti pro učitele V rámci realizovaného akčního výzkumu byla na základě analýzy verze kurzu Prezentační dovednosti pro učitele z akademického roku 2013/14 provedena intervence podporující rozvoj autonomního učení studentů prostřednictvím uplatnění konceptu tzv. převrácené třídy (flipped classroom) a do modifikovaného kurzu byly zařazeny takové prvky, které přispívají k rozvoji technologicko-didaktických znalostí obsahu - TPACK (Mishra a Koehler, 2006). Vzhledem k cílům a povaze obsahu je verze kurzu z roku 2014/15 koncipována jako tzv. blended learning, tj. kurz, ve kterém se mísí distanční výuka online s kontaktními hodinami. autonomní učení; převrácená třída; TPACK; prezentační dovednosti