Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Postoje žáků/studentů k anglickému jazyku během základní a střední školy a jejich utváření
Autoři: Černá Monika
Rok: 2014
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Postoje žáků/studentů k anglickému jazyku během základní a střední školy a jejich utváření Prezentovaná studie je součástí většího výzkumného projektu. Tato studie je zaměřena na zkoumání individuálních příběhů učení z hlediska postojů k anglickému jazyku. Cílem je identifikace vztahů mezi postoji k angličtině a vybranými faktory vyučovacího procesu ve formálním vzdělávacím kontextu, dále mezi postoji a učením v neformálním a informálním kontextu, a to v období studia na ZŠ a SŠ. Výzkum byl realizován u studentů prvního ročníku anglického jazyka na třech univerzitách v ČR. angličtina; postoje; základní škola; střední škola; učení