Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Data elicitation through language testing: challenges of test design
Autoři: Černá Monika
Rok: 2014
Druh publikace: ostatní do riv
Název zdroje: Linguistics, Culture and Identity in Foreign Language Education
Název nakladatele: International Burch University
Místo vydání: Sarajevo
Strana od-do: 1423 – 1430
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Testování jako zdroj dat: problémy konstrukce jazykových testů Článek diskutuje problémy spojené s konstrukcí testů v kontextu výzkumného projektu zaměřeného na analýzu produkce vysokoškolských studentů v mluvené angličtině. Aby získali potřebný jazykový materiál, výzkumníci vytvořili test mluvení s výslovnostním sub-testem. Test byl navržen v souladu s cíli projektu i se současnými trendy v testování mluveného projevu. Problémy spojené s konstrukcí testu mohou být rozděleny do tří oblastí – ty, které se týkaly fáze konstrukce výzkumného nástroje, fáze pilotáže a administrace. Článek diskutuje, jak výzkumný tým na tyto problémy reagoval. výzkum; získávání dat; testování mluvení; test
eng Data elicitation through language testing: challenges of test design The paper discusses the challenges of test design in the context of a research project focusing on the analysis of tertiary students’ spoken production in English. In order to elicit samples of the students’ oral production, a test of speaking, including a pronunciation subtest, was designed with respect to the research aims and objectives and in accordance with the current trends in the field. The challenges faced by the research team may be divided into three groups – those pertinent to the construction phase of the research instrument, the pilot phase, and the data collection phase. The paper discusses how the team responded to the perceived challenges. research; data elicitation; testing speaking; test