Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Pre-primary English language learning and teacher education in the Czech Republic
Autoři: Černá Monika
Rok: 2015
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Early years second language education: international perspectives on theories and practice
Název nakladatele: Routledge
Místo vydání: Oxon
Strana od-do: 165 - 176
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Výuka angličtiny v předškolním věku a vzdělávání učitelů v České republice. Výuka angličtiny jako cizího jazyka se stala součástí kurikula značného počtu státních i soukromých institucí poskytujících předškolní vzdělávání v České republice. Snížila se věková hranice, kdy se děti začínají učit cizí jazyk. Tyto iniciativy zdola se nesetkaly s příslušnými aktivitami shora. Kapitola se zabývá současnou situací v České republice, potřebou kvalifikovaných učitelů na straně jedné a nedostatkem programů tyto učitele připravujících na straně druhé, dále diskutuje otázku, kdo je kvalifikován angličtinu v předškolních institucích vyučovat a zda vzdělávací instituce reagují na trend rané výuky cizích jazyků. předškolní vzdělávání, učení se angličtiny jako cizího jazyka, vzdělávání učitelů
eng Pre-primary English language learning and teacher education in the Czech Republic Learning English as a second language has become part of pre-primary curricula in a considerable number of both public and private institutions in the Czech Republic. The starting age of language learning has decreased. This bottom-up initiative, however, has not been followed by top-down actions. This chapter explores the current situation in the Czech Republic – the need for qualified teachers of English, on the one hand, and a lack of relevant English language teacher education programmes, on the other. Consequently, the chapter elaborates on the issue of who is qualified to teach English at pre-primary level in the Czech Republic, and examines whether and how educational institutions respond to the early start trend. pre-primary education, learning English as a foreign language, teacher education