Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Osobní učební prostředí vysokoškolských studentů
Rok: 2013
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Osobní učební prostředí vysokoškolských studentů Role, kterou informační a komunikační technologie (ICT) hrají v našich každodenních životech, je nezastupitelná. Předpokládáme, že naši studenti přicházejí do škol s již utvořenými postoji k ICT a vyvinutým souborem ICT způsobilostí, které jim umožňují tyto moderní technologie využívat ve vlastních procesech učení, jinými slovy s již utvořeným osobním učebním prostředím. Cílem tohoto pilotážního průzkumu realizovaného dotazníkem je zjistit, jakou roli hrají moderní technologie v procesu osvojování/učení se cizímu jazyku - angličtině. Studie mapuje s jakými ICT studenti pracují a proč, tj. zda je vnímají jako užitečné či nikoliv, proč a k čemu je používají v průběhu výše uvedeného procesu. Toto poznání pak přispívá k možnostem hlubšího porozumění procesům učení se/osvojování cizího jazyka prostřednictvím ICT a umožňuje tak odhalit potřeby studentů, které je potřeba reflektovat ve výuce příslušného cizího jazyka tak, aby došlo ke smysluplnému integrování ICT do formálního vzdělávání. informační a komunikační technologie (ICT); osobní učební prostředí; průzkum; dotazník