Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Very Early Language Learning and English Language Teacher Education
Autoři: Černá Monika
Rok: 2012
Druh publikace: ostatní - článek
Název zdroje: ELT SIGNPOSTS 2011 - Selected Papers, Faculty of Education, Masaryk University, Brno
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 9 - 17
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Raná výuka cizích jazyků a přípravné vzdělávání učitelů anglického jazyka V poslední době pozorujeme trend zahajovat výuku cizích jazyků, zejména angličtiny, v raném věku. Zatímco odborníci jsou vůči tomuto trendu rezervovaní, široká veřejnost, hlavně rodiče předškolních dětí vyvíjejí tlak na předškolní vzdělávací instituce, aby tuto výuku poskytovaly. Vytvoření takových podmínek, které umožní, že se potenciální výhody raného začátku opravdu zúročí, je náročný úkol. Ačkoliv kolem rané výuky zůstává celá řada otázek, přípravné vzdělávání učitelů cizích jazyků by tento trend nemělo ignorovat. Proto článek představuje východiska designu i implementace volitelného kursu "Raná výuka cizích jazyků" a kurs sám. Raná výuka cizích jazyků, angličtina jako cizí jazyk, přípravné vzdělávání učitelů
eng Very Early Language Learning and English Language Teacher Education Recently there has been an observed trend to start language learning at an early age. While professionals remain reserved, the general public, namely parents of very young children, put pressure on educational institutions to create opportunities for pre-school children to learn English. However, creating conditions for very early language learning that enable potential benefits of the early start to be transformed into real gains is a challenging task to accomplish. Though there are many questions concerning the issue the trend should not be ignored by teacher education. The paper introduces the rationale for the design and implementation of an optional course "Very Early Language Learning" for teacher trainees as well as the course itself. Very early language learning, English as a foreign language, pre-graduate teacher education