Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Blended learning ve výuce obchodní angličtiny
Rok: 2011
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Blended learning ve výuce obchodní angličtiny Kniha Blended learning ve výuce obchodní angličtiny mapuje problematiku integrování ICT do vzdělávání a zaměřuje se na didaktické možnosti využití blended learningu ve výuce odborného anglického jazyka v terciární sféře. Publikace vymezuje roli a funkci e-learningu v současném terciárním vzdělávání s ohledem na hlavní pedagogické, psychologické a lingvistické myšlenkové proudy, školy a trendy, které ovlivňují současné pojetí výuky odborného cizího jazyka, respektive výuku obchodní angličtiny. Cílem této studie bylo zjistit, zdali dochází k rozvoji komunikační kompetence, jak žáci subjektivně vnímají zařazení e-learningu do prezenčního studia, a jakým způsobem ovlivňuje e-learning sociální interakci a komunikaci. blended learning; e-learning; informační a komunikační technologie; odborná angličtina; obchodní angličtina; komunikační kompetence; sociální interakce; terciární vzdělávání
eng Blended Learning in Teaching/Learning Business English The book describes the process of ICT integration into education and explores the possibilities of blended learning in teaching/learning Business English in the tertiary education. The aim of the study was to find out whether the communicative competence is being developed, how students perceive the role of e-learning in face-to-face lessons, and the impact of e-learning on social interaction and communication. blended learning; e-learning; information and communication technologies; English for Specific Purposes; Business English; communicative competence; social interaction; tertiary education