Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

BLOOMing while Assessing Learners´ Progress in ELT
Autoři: Kostková Klára | Černá Monika
Rok: 2009
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: English for Life, South Bohemian Anglo-American Studies 3
Název nakladatele: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání: České Budějovice
Strana od-do: 27-33
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Hodnocení žáků ve výuce anglického jazyka pomocí Bloomovy taxonomie Zvažujeme-li faktory, které ovlivňují procesy učení a vyučování anglického jazyka, přikládáme značnou důležitost kategorii cíle. Proto se příspěvek zabývá otázkou, zda je revidovaná Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů relevantní pro oblast výuky anglického jazyka. V návaznosti na dřívější práci autorek, která byla zaměřena zejména na procesy vyučování a učení anglického jazyka, tento příspěvek dále zkoumá možnosti taxonomie pro hodnocení pokroku žáků. Kromě teoretických východisek práce nabízí příklady implementace revidované taxonomie v praxi. revize Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů;výuka anglického jazyka
eng BLOOMing while Assessing Learners´ Progress in ELT Considering the factors, which influence processes of teaching and learning English, we attach considerable importance to the category of aim. Therefore, the paper deals with the relevance of the revised version of the Bloom?s Taxonomy of Educational Objectives, published as A Taxonomy for Teaching, Learning and Assessing, for ELT. This paper follows up the authors´ former paper, which focused on teaching and learning English. This consequential paper further explores the potential of the Taxonomy in the area of assessing English language learners´ progress. Apart from providing the rationale, examples of implementing the Taxonomy in practice will be offered. revised edition of Bloom´s taxonomy of educational objectives;ELT