Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Specific Features of Very Early Language Learning
Autoři: Černá Monika
Rok: 2009
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Specifika rané výuky cizích jazyků Prezentace uvádí do problematiky rané výuky cizích jazyků, kdy se dvouleté děti začínají učit cizí jazyk v prostředí jiném než v rodině. Hlavní pozornost je věnována shrnutí specifik rané výuky cizích jazyků včetně definování podmínek, za jakých tato výuka může přinést očekávané výsledky, a formulování didaktických principů, o které je mohou učitelé v každodenní praxi opírat. raná výuka cizích jazyků;batole;didaktické principy
eng Specific Features of Very Early Language Learning The presentation provides an introduction into very early language learning (VELL), which refers to the situation when children aged two start to learn a language, which is not the language of their parents (a foreign language) in other than family settings. The main focus is put on defining conditions under which the process of learning is likely to be effective including a summary of didactic principles to guide teachers´ everyday practice. very early language learning;foreign language;toddler, didactic principles