Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie.
Rok: 2008
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 371-382
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Postoje vysokoškolských studentů k blended learningu. Případová studie. Současný vývoj v oblasti elektronického vzdělávání v terciární sféře má tendenci směřovat k plné integraci ICT do vzdělávání. Důvody pro implementaci ICT jsou ze strany poskytovatelů vzdělávání a vyučujících zřejmé, dosud však bylo provedeno jen málo výzkumů zabývajících se otázkou míry spokojenosti studenta v tzv. blended learningu. V tomto příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu - případové studie - zaměřeného na hodnocení blended learningu ze strany studentů. e-learning, blended learning, integrace ICT, přímá/kontaktní výuka, otevřená/distribuovaná výuka, případová studie, postoje vysokoškolských studentů
eng University students' perceptions of blended learning - case study. Current development in the field of using ICT in education seems to head at its full integration into learning/teaching. Reasons for using ICT in education are clear for institutions and teachers, however not much research has been done in the field of students? satisfaction in so-called blended learning. The paper presents results of case study research focused on university students? perceptions of e-learning in face-to-face classes, and its impact on their learning processes and attitudes to elearning. e-learning, blended learning, ICT integration, face-to-face teaching/learning, open/distributed teaching/learning, case study, university students? attitudes