Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Využití videozáznamu v profesní přípravě učitelů anglického jazyka
Autoři: Černá Monika
Rok: 2008
Druh publikace: ostatní - přednáška nebo poster
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Využití videozáznamu v profesní přípravě učitelů anglického jazyka Prezentace shrnuje více než pětileté zkušenosti s využíváním různých typů videozáznamu v pregraduální přípravě učitelů anglického jazyka na Univerzitě Pardubice. Nejprve bude krátce zmíněno využití videozáznamu jako didaktického prostředku v rámci integrovaného bloku obecné didaktiky, lingvodidaktiky a pedagogické praxe. Dále budou diskutovány výstupy empirického šetření zaměřeného na možnosti využití tzv. virtuální školy jako substituce náslechové praxe. Následně budou prezentovány způsoby práce s videozáznamem vyučovacích hodin studentů učitelství. videozáznam, pregraduální příprava učitelů
eng The Use of Video Recording in Pregraduate Teacher Education The presentation summarizes long-term experience with using different types of video recordings for different purposes in pregraduate English language teacher education at the University of Pardubice as well as the rationale for implementation. Firstly, video materials used as a teaching aid in the initial phase of the professional module will be presented. Then, results of a small-scale research project will provide an account of both positive and negative aspects of using video-based observation ("virtual school") as a substituion for classroom observation. Finally, the use of video recording as a reflective technique in teacher education will be discussed. video recording, reflective technique, pregraduate teacher education