Integrování mikrovyučování a moderních výukových prvků do předmětu Pragmatika
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.19 - 30.11.19
Pracoviště:
Fakulta filozofická - Katedra anglistiky a amerikanistiky
Hlavní řešitel: Huschová PetraSpoluřešitelé: Reimannová Irena
Popis:
V současné době není v předmětu Pragmatika věnován dostatečný prostor praktickému aplikování teoretických poznatků. Inovace tohoto předmětu tedy poskytne studentům více příležitostí aplikovat získané znalosti prostřednictvím plánování, přípravy a realizace krátkých didaktických výstupů (tzv. mikrovyučování) a jejich reflexe. Jelikož doposud využívaná odborná literatura poskytuje převážně teoretické poznatky, je třeba zakoupit lingvodidaktické publikace, které na katedře anglistiky a amerikanistiky chybí nebo jsou k dispozici pouze prezenčně v univerzitní knihovně. Následně je nutné připravit materiály vyhovující současným trendům po stránce obsahové i metodické, které přispějí k rozvoji nejen odborné ale i jazykové kompetence studentů navazujícího magisterského studia. Hlavním cílem, v souladu s Prioritou 1, je vytvoření elektronické opory v LMS Moodle podporující integrování moderních a inovativních nástrojů do výuky.
V současné době není v předmětu Pragmatika věnován dostatečný prostor praktickému aplikování teoretických poznatků. Inovace tohoto předmětu tedy poskytne studentům více příležitostí aplikovat získané znalosti prostřednictvím plánování, přípravy a realizace krátkých didaktických výstupů (tzv. mikrovyučování) a jejich reflexe. Jelikož doposud využívaná odborná literatura poskytuje převážně teoretické poznatky, je třeba zakoupit lingvodidaktické publikace, které na katedře anglistiky a amerikanistiky chybí nebo jsou k dispozici pouze prezenčně v univerzitní knihovně. Následně je nutné připravit materiály vyhovující současným trendům po stránce obsahové i metodické, které přispějí k rozvoji nejen odborné ale i jazykové kompetence studentů navazujícího magisterského studia. Hlavním cílem, v souladu s Prioritou 1, je vytvoření elektronické opory v LMS Moodle podporující integrování moderních a inovativních nástrojů do výuky.