Inovace předmětů Praxe a Aplikační intervence
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.18 - 31.12.18
Pracoviště:
Fakulta filozofická - Katedra věd o výchově
Hlavní řešitel: Hájková LucieSpoluřešitelé: Sychrová Adriana
Popis:
Cílem projektu je poskytnout studentům v rámci odborných studentských praxí organizovanou příležitost k sebereflexi a sebeřízení (supervizi), podporu profesionálního růstu a plánovat další postup práce, a tím zvyšovat své profesionální kompetence. V koncepci integrativní supervize Českého institutu pro supervizi supervizí rozumíme bezpečnou, laskavou a obohacující zkušenost. Supervizor (vyučující) má být průvodcem, který pomáhá supervidovanému jedinci, týmu, skupině či organizaci vnímat a reflektovat vlastní práci a vztahy, být u nalézání nových řešení problematických situací. Z tohoto důvodu se řešitelky rozhodly podat projekt se zaměřením na inovaci předmětů v rámci studijních oborů Humanitní studia a Resocializační pedagogika, které jsou zaměřeny na vykonávání praxe. Jedná se o předměty prakticky zaměřené: Aplikační intervence II, Aplikační intervence III, Praxe průběžná, Praxe souvislá.
Cílem projektu je poskytnout studentům v rámci odborných studentských praxí organizovanou příležitost k sebereflexi a sebeřízení (supervizi), podporu profesionálního růstu a plánovat další postup práce, a tím zvyšovat své profesionální kompetence. V koncepci integrativní supervize Českého institutu pro supervizi supervizí rozumíme bezpečnou, laskavou a obohacující zkušenost. Supervizor (vyučující) má být průvodcem, který pomáhá supervidovanému jedinci, týmu, skupině či organizaci vnímat a reflektovat vlastní práci a vztahy, být u nalézání nových řešení problematických situací. Z tohoto důvodu se řešitelky rozhodly podat projekt se zaměřením na inovaci předmětů v rámci studijních oborů Humanitní studia a Resocializační pedagogika, které jsou zaměřeny na vykonávání praxe. Jedná se o předměty prakticky zaměřené: Aplikační intervence II, Aplikační intervence III, Praxe průběžná, Praxe souvislá.