Inovace předmětů lingvistického modulu
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program: Interní rozvojová soutěž
Období realizace: 01.01.15 - 31.12.15
Pracoviště:
Fakulta filozofická - Katedra anglistiky a amerikanistiky
Hlavní řešitel: Ježková ŠárkaSpoluřešitelé: Huschová Petra
Popis:
Projekt je zaměřen na inovaci povinných a povinně volitelných předmětů lingvistického modulu navazujícího magisterského studijního oboru Učitelství anglického jazyka. Nákupem nejnovější odborné literatury v anglickém jazyce, modernizací vybavení pracoviště a účastí členů řešitelského týmu na konferencích a dalších profesních akcích bude zvýšena odbornost pracoviště a do výuky v jednotlivých kurzech budou zařazeny nejnovější poznatky anglické lingvistiky, které přispějí k rozvoji nejen odborné ale i jazykové kompetence studentů navazujícího magisterského studia. V zimním semestru akademického roku 2015/16 proběhne pilotní výuka dle inovovaných sylabů a bude rozšířena nabídka povinně volitelných předmětů. Na základě zpětné vazby budou sylaby následně modifikovány a výuka bude i v následujících obdobích odrážet současnou úroveň poznání v tomto oboru, čímž se zvýší profesní kompetence absolventů a jejich uplatnění v učitelské profesi.
Projekt je zaměřen na inovaci povinných a povinně volitelných předmětů lingvistického modulu navazujícího magisterského studijního oboru Učitelství anglického jazyka. Nákupem nejnovější odborné literatury v anglickém jazyce, modernizací vybavení pracoviště a účastí členů řešitelského týmu na konferencích a dalších profesních akcích bude zvýšena odbornost pracoviště a do výuky v jednotlivých kurzech budou zařazeny nejnovější poznatky anglické lingvistiky, které přispějí k rozvoji nejen odborné ale i jazykové kompetence studentů navazujícího magisterského studia. V zimním semestru akademického roku 2015/16 proběhne pilotní výuka dle inovovaných sylabů a bude rozšířena nabídka povinně volitelných předmětů. Na základě zpětné vazby budou sylaby následně modifikovány a výuka bude i v následujících obdobích odrážet současnou úroveň poznání v tomto oboru, čímž se zvýší profesní kompetence absolventů a jejich uplatnění v učitelské profesi.