Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Možnosti a potenciály integrace žáků z Ukrajiny do veřejného vzdělávacího systému ČR: Kvantitativní část
Autoři: Retka Tomáš | Křiklanová Tereza
Rok: 2024
Druh publikace: výzkumná zpráva
Název nakladatele: Kalyna - Komunitní uprchlické centrum
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Možnosti a potenciály integrace žáků z Ukrajiny do veřejného vzdělávacího systému ČR: Kvantitativní část Tato výzkumná zpráva je výstupem aplikovaného výzkumu, který realizovala Katedra sociální a kulturní antropologie Univerzity Pardubice ve spolupráci s komunitním uprchlickým centrem Kalyna. Realizace výzkumu měla několik základních fází. Všechny tyto fáze byly navrženy a následně konzultovány se zaměstnankyněmi komunitního centra Kalyna. Výchozí téma i cíle výzkumu reflektují důležité výzvy a cíle Kalyny, která jasně deklaruje záměr získaná data využít ve své další praxi. integrace; vzdělávací systém; žáci z Ukrajiny; aplikovaná antropologie
eng Possibilities and potentials of integrating students from Ukraine into the public education system of the Czech Republic: Quantitative part This research report is the output of applied research carried out by the Department of Social and Cultural Anthropology of the University of Pardubice in cooperation with the Kalyna Community Refugee Center. The research implementation had several basic phases. All of these phases were designed and subsequently consulted with the employees of the Kalyna Community Center. The initial topic and objectives of the research reflect the important challenges and goals of Kalyna, who clearly declares the intention to use the obtained data in her further practice. Integration; Educational system; Students from Ukraine; Applied anthropology