Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Song-Based Gap-Fill Tasks in ELT
Autoři: Zitková Helena | Vít Marek
Rok: 2022
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Pushing the Boundaries : Enhancing Non-Native Learners' Communicative Competence
Název nakladatele: Univerzita Pardubice
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 121-130
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Gap-fill úlohy založené na písních ve výuce anglického jazyka Kapitola se zabývá používáním hudby ve výuce anglického jazyka a popisuje výzkum zaměřený na využití gap-fill úloh založených na populárních písních. V rámci průzkumu byli dotazování jak učitelé tak studenti na jejich zkušenosti s gap-fill úlohami založenými na písních, a to konkrétně na frekvenci jejich používání a na cíle, s nimiž jsou ve výuce anglického jazyka ve třídách využívány. Dále byl zkoumán také rozvoj jazykových prostředků a řečových dovedností prostřednictvím gap-fill úloh založených na písních. Zjištění ukazují, že i když mají tyto typy úloh pro studenty vysokou motivační hodnotu, jejich učební hodnota je spíše nízká. angličtina jako cizí jazyk; hudba ve výuce angličtiny; aktivity založené na písních; gap-fill úlohy
eng Song-Based Gap-Fill Tasks in ELT The chapter deals with using music in ELT classes and describes a conducted survey focused on the use of gap-fill tasks in song-based activities. Within the survey, both teachers and students were asked about their experience with song-based gap-fill tasks, specifically, about the frequency and the aims with which song-based gap-fill tasks are used in classes, as well as the language components and skills that are targeted when using song-based gap-fills in a lesson. The findings show that even though these types of activities have high motivational value for students, their learning value is rather low. English as a foreign language; music in ELT; song-based activities; gap-fill tasks