Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Pedagogický výskum: etické princípy v kontexte diagnostiky dieťaťa ohrozeného sociálnou agresiou
Autoři: Jablonský Tomáš | Škoviera Albín
Rok: 2020
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Nástroje na posudzovanie agresie ohrozujúcej sociálne vzťahy v predškolskom veku
Název nakladatele: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity
Místo vydání: Ružomberok
Strana od-do: 35-59
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Pedagogický výzkum: etické zásady v kontextu diagnostiky dítěte ohroženého sociální agresí Studie se zabývá čtyřmi klíčovými otázkami. Jedná se o ochranu účastníků výzkumu, participativní výzkumné postupy, diagnostiku dítěte zahrnutého do výzkumu a jejich reflexi při vlastní práci s dítětem a jeho rodiči. Výzkum. Etika. Diagnostika. Dítě. Rodič
eng Educational research: ethical principles in the context of diagnosing a child at risk of social aggression The study addresses four key questions. These are: the protection of research participants, participatory research procedures, the diagnosis of the child included in the research and their reflection in the actual work with the child and his/her parents. Research. Ethics. Diagnostics. Child. Parent