Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

K potřebám inovací v oblasti pregraduální přípravy učitelů na vysokých školách v České republice
Autoři: Rýdl Karel
Rok: 2021
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Pedagogika a andragogika I. (vedy o výchove a vzdelávaní)
Název nakladatele: Slovenská pedagogická spoločnosť a Univerzita Komenského
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 15-30
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze K potřebám inovací v oblasti pregraduální přípravy učitelů na vysokých školách v České republice Text přináší nové informace o pojetí nutných změn v pregraduální přípravě učitelů v České republice. Autor respektuje vývojové proměny v oblasti ekonomické, kulturní a sociální a nabízí k diskusi zpracovaný komplexní model pregraduální přípravy učitelů, sice zatím akreditačním úřadem odmítnutá, ale je plně v souladu s perspektivní strategií státu s názvem Strategie 2030+. Učitel, pregraduální příprava, vývojové proměny, inovace, Strategie 2030+
eng On the needs of innovations in the field of undergraduate teacher training at universities in the Czech Republic The Paper brings new informations about the necessary changes in the pregradual teacher study plan in the Czech Republic. The Author has the respect for some development chages in areas of economy, culture and social affairs and offers teacher study plan in whole complexity model for the large discussion, not yet respected from accreditation office, but in cooperation with the Strategy 2030+ prepared. Key words: Teacher, Pregradual study plan, developmnet changes, innovation, Strategie 2030+