Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Devalvačné prejavy žiakov a možnosti ich eliminovania v škole
Autoři: Kohútová Katarína | Petlák Erich | Škoviera Albín
Rok: 2019
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity
Místo vydání: Ružomberok
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Devalvační projevy žáků a možnosti jejich eliminování ve škole Nevhodné, rušivé a ponižující chování žáků vůči pedagogovi je častým problémem, se kterým se setkáváme v současné škole. Autoři v teoretické části píší o možných příčinách. Nevyhýbají se ani problémovému chování učitele a jeho nevhodným reakcím na rušivé chování žáků. Ve výzkumu identifikují nejen zkušenosti učitelů a studentů, ale uvádějí i řadu domácích a zahraničních zkušeností, jak nevhodné projevy žáků minimalizovat. žák; situace; nevhodné chování; učitel; nevhodná reakce
eng Devaluation of pupils and possibilities of their elimination at school Inappropriate, disturbing and degrading behaviour of pupils towards the teacher is a common problem that we encounter in contemporary school. In the theoretical part the authors write about possible causes. Neither do they avoid the problematic behaviour of the teacher and his inappropriate responses to the disturbing behaviour of the pupils. The research not only identifies the experiences of teachers and students, but also mentions a number of domestic and foreign experiences on how to minimize pupils' inappropriate language. pupil; situation; inappropriate behaviour; teacher; inappropriate reaction