Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Mapování současné situace studentů s tělesným postižením na Univerzitě Pardubice
Autoři: Šándorová Zdenka | Fricová Romana
Rok: 2019
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Sociální začleňování v kontextu sociální práce : sborník textů z XVI. ročníku mezinárodní vědecké konference Hradecké dny sociální práce
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 224-232
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Mapování současné situace studentů s tělesným postižením na Univerzitě Pardubice Univerzita Pardubice (UPa) se hlásí k principům daných Listinou základní práv a svobod. Řadí se mezi vysokoškolská pracoviště, jejichž cílem je naplňovat požadavky na rovnost přístupu ve vzdělávání i studentům se specifickými vzdělávacími potřebami (SVP). Aktuálně jsou zabezpečeny na UPa pro uvedenou cílovou skupinu studentů kvalitní podmínky, podpůrné služby a opatření v oblasti personální, pedagogické, ekonomické i technické. Příspěvek mapuje současnou situaci studentů se specifickými vzdělávacími potřebami (konkrétně s tělesným postižením) na Univerzitě Pardubice (UPa) a obohacuje teoreticko-praktické informace o zkušenosti spoluautorky. Univerzita Pardubice; Vysokoškolský student; Specifické vzdělávací potřeby; Podmínky studia
eng Mapping the current situation of students with disabilities at the University of Pardubice The University of Pardubice (UPA) reports on the principles of the Charter of fundamental rights and freedoms. It ranks among the higher education workplace, whose aim is to fulfill the requirements for equality of access in education and to students with specific educational needs (SEN). Currently they are secured to the UPa for the specified target group of students high-quality conditions, support services and measures in the areas of personnel, educational, economic, and technical. Post maps the current situation of students with specific educational needs (specifically with physical disabilities) at the University of Pardubice (UPa) and enriches the theoretical and practical information about the experiences along the author. The University of Pardubice; University student; Specific educational needs; Conditions of study