Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Niektoré vnútorné a vonkajšie determinanty spojené s učením sa
Rok: 2017
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Je potrebné žiakov do učenia sa nútiť? : podpora sebaregulácie a vnútornej motivácie žiakov k zodpovednému učeniu sa
Název nakladatele: Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 24-27
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Některé vnitřní a vnější determinanty spojené s učením se Učení žáka je komplexní jev. Je determinován nejen vnitřními dispozicemi jednotlivce, prostředím, které je více či méně stimulující (včetně učícího / učitele a ostatních učících se), ale také s konkrétními situacemi. Je spojeno s prostorovou a časovou organizací prostředí, s vnitřní motivací žáka i jeho temperamentem, ale určitě i vnější motivací, která může mít akceptovatelnou i méně akceptovatelnou podobu. Od „kultivovaného tlaku“ po nucení. žáci; učitel; rodič; znalosti; zážitek
eng Some internal and external determinants associated with teaching and learning Learning a pupil is a complex phenomenon. It is determined not only by the inner dispositions of the individual, the environment that is more or less stimulating (including whoever teaches/ teacher and other learners), but also with specific situations. It is connected with the spatial and temporal organization of the environment, with the internal motivation of the pupil and his temperament, but also with external motivation, which can be both acceptable and less acceptable form. From "cultivated pressure" to forcing. pupil; teacher; parent; knowledge; experience