Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Teorie a praxe služby sociální prevence „rané péče“ v České republice
Rok: 2017
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Včasná intervencia - Raná péče - Early intervention : konference konaná s podporou Agentúry na podporu výskumu a vývoja ako súčasť projektu APVV 14-0646 "Analýza potrieb sociálnej služby v oblasti včasnej intervencie v podmienkach Slovenska
Název nakladatele: Trnavská univerzita
Místo vydání: Trnava
Strana od-do: 35-42
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Teorie a praxe služby sociální prevence „rané péče“ v České republice Příspěvek je zaměřen na základní vhled do teorie a praxe „rané péče“ v České republice. Raná péče představuje v České republice službu s komplexním servisem v oblasti poradenství, ucelené (re)habilitace (léčebné, pedagogické, psychologické, sociální, technické apod.), s interdisciplinární a mezirezortní participací, zavedenou sítí poskytovatelů a spolupracujících institucí, hodnocením kvality v rámci profesních i národních standardů, ale také kooperací se zahraničními partnery a odborníky na teoreticko-praktické bázi, což je příležitostí a výzvou v kontextu konference. Raná péče; Sociální služby; Rodina; Dítě; Raný věk; Postižení
eng The theory and practice of services for social prevention "early intervention" in the Czech republic The contribution is focused on the basic insight into the theory and practice of "early intervention" in the Czech Republic. Early intervention represents in the Czech republic the service with a comprehensive service in the field of consultancy, comprehensive (re)habilitation (medical, pedagogical, psychological, social, technical, etc.), with an interdisciplinary and interagency participation, the established providers and cooperating institutions, quality assessment in the context of professional and national standards, but also cooperation with foreign partners and experts on the theoretical-practical basis, which is an opportunity and a challenge in the context of the konference. Early intervention; Social services; Family; Child; Early age; Disability