Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Klinická škola: místo pro výzkum a praktickou přípravu budoucích učitelů
Autoři: Brendl Stanislav | Rýdl Karel
Rok: 2012
Druh publikace: odborná kniha
Název nakladatele: Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: nestránkováno
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Klinická škola: místo pro výzkum a praktickou přípravu budoucích učitelů Předkládaná monografie přináší souhrnné výsledky řady empirických a teoretických výzkumů věnovaných problematice přípravy budoucích učitelů všeobecně vzdělávacích předmětů. V českém prostředí jde o dosud ojedinělý pokus zpracovat téma pedagogické praxe v přípravě budoucích učitelů uceleně. Cílem práce je nejen podat detailní popis modelů přípravného vzdělávání učitelů (s důrazem na pedagogickou praxi) u nás a v zahraničí, ale také naznačit cesty k tzv. klinické škole. klinická škola; přípravné vzdělávání učitelů a pedagogická praxe; modely učitelské příprvy; složky učitelské přípravy; modely učitelských praxí; cvičné; přičleněné; fakultní školy
eng Clinical School: Place for Research and Training of Prospective Teachers The presented monigraph provides the summary od results of a series of empirical and theoretical research regarding the undergraduate training of general subjects teachers. In Czech settings it is an extraordinary attemt to coherently work out the topic dealing with the teaching praktice of prospective teachers. The objektive of this work is to provde the detailed description of model sof undergraduate teacher training (with emphasis on teaching praktice) in the Czech Republic and abroad, but also to outloně the wals towards so called clinical school Clinical school; Preliminary Teacher Education and Teaching Praktice; Models of Teacher Training; Constituens of Teacher Training; Models of Teaching Praktice Training Incorporated Schools; Teaching Schools