Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education
Autoři: Rýdl Karel | Šmelová Eva
Rok: 2012
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Paradigms and Research of Educational Practice
Název nakladatele: Antioch university
Místo vydání: Los Angeles
Strana od-do: 125-134
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Příležitosti a rizika zavádění konstruktivismu do předškolní výchovy Kapitola přináší teoretická a praktická východiska pro zavádění didaktického konstruktivismu do systému předškolní výchovy v České republice. Konstruktivismus je moderní a efektivní model pro oblast předškolní výchovy. konstruktivismus; předškolní výchova; systém předškolního vzdělávání; české kurikulum
eng Opportunities and Weak Points of the Constructivism in Preschool Education The chapter presents teoretical and practical conditions for introductioon of the Constructivism in the system of the Preschool Education in the Czech Republic. Constructivism is a modern and an effective model for the Early childhood Education. Constructivism; Early childhood Education; Preschool educational system; Czech curriculum