Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Smysl a role pedagogiky v pregraduální přípravě učitele
Autoři: Rýdl Karel | Fulková Emília
Rok: 2011
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Quo vadis, univerzitné vzdelávanie, veda a výskum na pedagogických fakultách?
Název nakladatele: Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání: Bratislava
Strana od-do: 121-128
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Smysl a role pedagogiky v pregraduální přípravě učitele Text analyzuje současnou podobu pedagogiky v teorii a praxi v přípravě učitele a nabízí efektivnější obsah a cíle, včetně organizace v rámci vzdělávací politiky současných reforem vysokého školství. příprava učitelů; reformy; pedagogika; vzdělávací politika; vysoké školy
eng The Aims and Role of Pedagogy in the In-Service Teacher training The Paper analyses the system of pedagogy subjekt in theory and practice in the In-service teacher traninng and presents this subject as more effective from the point of view of needs of educational policy and universities reform of today. In-Service Teacher Training; Reform changing; Pedagogy; Educational Policy; Universities