Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Notes on assessment of pupils with SLD in foreign language teaching: a case study
Autoři: Kostková Klára | Píšová Michaela
Rok: 2011
Druh publikace: kapitola v odborné knize
Název zdroje: Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU: Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 114-136
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze K hodnocení žáků s SPU ve výuce cizích jazyků: případová studie Příspěvek prezentuje případovou studii, jejímž cílem je odhalit strategie přijímané školou jako institucí v oblasti podpory žáků se specifickými poruchami učení v rámci vyučování anglického jazyka. Tato explorativní případová studie nahlédne do oblasti diagnostiky, náprav a zejména hodnocení, a to jednak v kontextu bilingvních tříd, dále pak ve standardní výuce anglického jazyka. Diskutován bude rovněž vliv právě probíhající kurikulární reformy. diagnostika; náprava a hodnocení žáků s SPU; diferenciace; inkluzivní vzdělávání; mainstreaming; kurikulární reforma; výuka anglického jazyka
eng Notes on assessment of pupils with SLD in foreign language teaching: a case study The text presents a case study the aim of which is to investigate strategies adopted by a school as an institution in the area of Special Needs Education. This explorative case study will uncurtain the processes of how - with what reasons, considerations and goals – the particular school deals with pupils with special educational needs. Attention will be paid to the fields of identification, treatment, and mainly to assessment of pupils with special educational needs in the context of English language teaching: bilingual education as well as standard English language classes. The impact of the ongoing curricular reform will also be discussed. identification and treatment and assessment of pupils with SLD; differentiation; inclusive education; mainstreaming; curricular reform; English language teaching