Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné. Komparace novinové inzerce s celorepublikovým tiskem a ostatní nenovinová reklama
Autoři: Horáček Petr
Rok: 2010
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Východočeský sborník historický
Název nakladatele: Východočeské muzeum v Pardubicích
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 225-252
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné. Komparace novinové inzerce s celorepublikovým tiskem a ostatní nenovinová reklama Studie navazuje na výsledky příspěvku Novinová reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné, který byl otištěn ve Východočeském sborníku historickém 17. Cílem příspěvku je porovnání regionální novinové reklamy s novinovou reklamou v celonárodním měřítku a rozbor ostatní tiskové reklamy ve městě obecně. Pro dokreslení obrazu reklamy té doby je ve studii poukázáno i na několik netiskových reklamních prostředů. Reklama; Chrudim; meziválečná doba
eng Advertising at the Regional Level of the City of Chrudim in the Interwar Period. Comparison of newspaper advertisements with national press and other non-newspaper advertising This study follows on from the study Newspaper Advertising at the Regional Level of the City of Chrudim in the Interwar Period, which was printed in the Východočeském sborníku historickém (East Bohemia History Anthology) number 17. Its aim is a comparison of this regional newspaper advertising with national newspaper advertising, and also an analysis of other print advertising in the city in general, and in conclusion an attempt to outline several illustrations of other non-print forms of advertisement. Advertising; Chrudim; interwar period