Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné
Autoři: Horáček Petr
Rok: 2010
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Východočeský sborník historický
Název nakladatele: Východočeské muzeum v Pardubicích
Místo vydání: Pardubice
Strana od-do: 121-176
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Novinová reklama na úrovni města Chrudim v době meziválečné Studie se zabývá novinovou reklamou ve městě Chrudim v době mezi dvěma světovými válkami. V této době bylo město Chrudim centrem několika regionálních úřadů, bylo zde i velké množství firem a prodejců. Město bylo také regionálním centrem kultury, sportu a řady spolků. Někteří z nich využívali také novinovou reklamu, aby zlepšili své příjmy, nalezli nové zákazníky a upoutali pozornost chystané události. Noviny; reklama; Chrudim; doba meziválečná
eng Regional newspaper advertising in the town of Chrudim during interwar period This study concerns press advertising in city of Chrudim between the two world wars. At this time Chrudim was a city with many regional authorities, and there were lots of companies and many retailers. The city was also the regional centre of culture, sports a and other associations. Some of these organisations and sellers used press advertisements to improve their income and find more customers or draw attention to events taking place. Newspaper; advertising; Chrudim; interwar period