Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Klinický rok: procesy profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu dlouhodobé pedagogické praxe.
Autoři: Píšová Michaela
Rok: 2004
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Aktuální otázky psychologie učitele.
Název nakladatele: Gaudeamus
Místo vydání: Hradec Králové
Strana od-do: 21-31
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Klinický rok: procesy profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu dlouhodobé pedagogické praxe. Cílem tohoto příspěvku je představit nově koncipovaný model studijního programu učitelství pro základní školy (obor učitelství anglického jazyka), který je v současné době realizován na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice, a tím přispět k diskusi o možných směrech proměn přípravného učitelského vzdělávání. Přípravné vzdělávání učitelů, profesní rozvoj učitele a jeho podpora
eng Clinical year: the processes of professional development of teacher trainees during their long-term teaching practice. The aim of this article is to present a new model of a teacher education programme (TEFL for primary schools) which is currently offered at the Faculty of Humanities, University of Pardubice, and thus contribute to the ongoing discussion concerning the possible changes in pre-graduate teacher education. Pre-graduate teacher education, teacher professional development and its support