Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Soužití z rozumu, nebo nutnosti? Ke vztahům a souvislostem mezi vědou a vzdělávací politikou
Autoři: Rýdl Karel
Rok: 2009
Druh publikace: článek v odborném periodiku
Název zdroje: Orbis scholae
Název nakladatele: Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání: Praha
Strana od-do: 119-130
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Soužití z rozumu, nebo nutnosti? Ke vztahům a souvislostem mezi vědou a vzdělávací politikou Autor se věnuje terminologii, vývoj a podmínkám složitých vztahů mezi vědou a vzdělávací politikou, které jsou na sobě v současné době přímo existenčně závislé. Pedagogické vědy;vzdělávací politika;využitelnost výsledků;maximalistické představy
eng Co-existence from a sense or obligation? To the connections and relationships between science and educational policy The autor deals with terminology, development and conditions of complicated relations between science and educational policy which are at present wholy interdependent. pedagogical science;educational policy;utilisation of outcomes;maximalist expectations