Přejít k hlavnímu obsahu

Přihlášení pro studenty

Přihlášení pro zaměstnance

Publikace detail

Mehrperspektivität und ästhetische Alphabetisierung als Bestandteile der interkulturellen Dimension im Fremdsprachenunterricht
Autoři: Dubová Jindra
Rok: 2007
Druh publikace: článek ve sborníku
Název zdroje: Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce
Název nakladatele: Masarykova univerzita
Místo vydání: Brno
Strana od-do: 44-49
Tituly:
Jazyk Název Abstrakt Klíčová slova
cze Multiperspektivita a estetická alfabetizace jako součást interkulturní dimenze ve výuce cizích jazyků Příspěvek prezentuje inovativní výukové materiály spojené s EU-Projektem PeriSCop, a to s ohledem na didaktické principy multiperspektivity a estetické alfabetizace. Článek představuje souhrn materiálů, které vznikly v rámci tohoto projektu a jejichž cílem je posílení evropské dimenze ve školním vzdělávání. Multiperspektivita;estetická alfabetizace;projekt PeriSCOp;evropská dimenze ve vyučování
eng Multiperspectivity and Aesthetic Alphabetization as a Part of the Intercultural Dimension in Teaching Foreign Languages In her contribution, the author deals with innovative teaching materials connected with EU-Project PeriSCop, and with didactic principles of multiperspectivity and aesthetic alphabetization. Multiperspectivity;aesthetic alphabetization;project PeriSCOp;European dimension in teaching